שתלים דנטליים בבאר שבע

ד"ר איתן ברכולנו או רובנו בגיל מסוים מגיעים למצב שבו שורשי השיניים נחלשות וגורמות לשיניים להתנדנד ובסופו של דבר ליפול.
מקרה זה הוא קלאסי להשתלות שיניים המתבצעות לרוב על ידי שתלים דנטאליים.
פגיעה בשיניים ושימוש בשתלים דנטליים יכולה לקרות גם במקרים נוספים כמו למשל – אבדן השיניים כתוצאה מתאונה או נפילה, מחלות וזיהומים שגורמים
לאבדן השיניים, שיניים שהוזנחו ועוד.
הרעיון בהשתלות שיניים הוא – להעביר את מחוגי הזמן אחורה ולאפשר לאנשים ליהנות משיניים בריאות ושלמות ולהרוויח איכות חיים.

היתרונות של שתלים דנטאליים
אצל רופא לשתלים דנטליים בבאר שבע תוכלו למצוא מגוון סוגי השתלות שיניים ובניהם שתלים דנטליים בבאר שבע שהם הנפוצים ביותר ומידי תקופה מסוימת ניתן לראות יותר ויותר טכניקות חדשות המאפשרות לכל אחד לקבל שיניים במראה טבעי לחלוטין.
שיניים דנטליות הם פתרון מצוין עבור אנשים חסרי שיניים, כיוון שהם משפרים את הביטחון העצמי, הם מאפשרים חוויית לעיסה טובה, דיבור טוב יותר, מראה אסתטי יפה יותר ובכלל חיוך בפה מלא.

היתרון הבולט בשתלים דנטליים לעומת אופציות אחרות הם ברורים לגמרי – מדובר בשתלים חזקים במיוחד המחזיקים לאורך שנים רבות וזאת לעומת גשרים ותותבות שאינם חזקים ואינם קבועים ביחס לשיניים דנטאליות שאותם מקבעים לתוך החניכיים והם יכולות להחזיק שנים רבות.
ביצוע שתלים דנטליים באר שבע, יש לבצע רק על ידי רופא לשתלים דנטליים בבאר שבע, המומחה בתחום זה ולא אצל רופא שיניים כללי.

שילוב של תהליכי שיקום הפה יחד עם שתלים דנטאליים
היתרון הנוסף בשתלים דנטליים באר שבע, הוא האופציה לשלב את הטיפול עם תהליכי שיקום הפה על מנת להגיע לתוצאות טובות במידה וקיימות בעיות חמורות בשיניים כגון – זיהומים, בעיות דנטאליות, גשר בין השיניים חסרות ועוד.
ניקח לדוגמא: במידה וחסרות שיניים בפה ואפילו שן אחת בודדת, השתלים הדנטאליים יכולים לתמוך בכתר שמחליף את השן חסרה בחלל הפה, אך לא רק, השתלים יכולים לשמש גם כתומכים לגשר המחליף כמה שיניים בפה על מנת להגדיל את יציבות השיניים.
כמו כן, ניתן גם לשלב שתלים ותותבות יחד כדי לזכות בשיניים יציבות יותר.

רופא לשתלים דנטליים בבאר שבע, אך בוחרים אותו?
בחירת רופא שיניים היא לא עניין של מה בכך ודורשת שימת לב לכמה פרמטרים חשובים שיבטיחו לכם בחירה נכונה כגון – רופא בעל המלצות בתחום, רופא המתמחה בתחום ההשתלות, רופא בעל אדיבות ושירות אישי לכל לקוח, רופא המשתמש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, רופא אמין ובכלל אדם שכיף לעבוד איתו. לכן, חשוב לשים לב לפרמטרים אלו טרם בחירת רופא השיניים.

בכל מקרה, מומלץ לבצע סקר שוק בין כמה רופאים המציעים שתלים דנטליים באר שבע, על מנת לבחור את הטוב ביותר וכמובן שכדאי גם לקבל המלצות מלקוחות קודמים שעברו טיפול ואכן היו מרוצים.

שתלים דנטליים בבאר שבע

סגור לתגובות.