שתלים

ד"ר איתן ברמבין מגוון שירותים אותם מעניקים רופאי שיניים, נראה כי ביצוע שתלים הוא אחד השירותים הנפוצים ביותר, כיוון שהוא מאפשר לאנשים הסובלים משיניים חסרות לזכות בשיניים מלאות ולשפר את איכות חייהם.
רק לסבר את האוזן, שתלים הם שיניים מלאכותיות אותם רופא השיניים מציב במקומות שבהם יש חוסר בשיניים, והם מאפשרים לאנשים לחייך בפה מלא ולזכות בחוויית לעיסה ודיבור טובים יותר.
חוסר בשיניים יכול לקרות בשל סיבות שונות, אם זה בשל בעיות גנטיות שונות בשיניים, שיניים דלקתיות או מזוהמות שנשרו ולא ניתן לשקם אותן, בשל פציעה או תאונה שגרמו לנשירת השן, בשל שורשי שן חלשים שהביאו לידי נשירתן ועוד מגוון רב של מקרים שונים.
למעשה, מדובר בפתרון מצוין המאפשר לכל מי שסובל מחוסר בשיניים לזכות שוב בשיניים מלאות על ידי טיפולים מגוונים ושיטות שחלקן מסורתיות וחלקן חדשות לחייך בפה מלא בשיניים.
השתלים המוצעים כיום בשוק הם חדשניים ונראים לגמרי זהים למקור, כך שהמראה של השיניים לאחר טיפולים השתלות שיניים נראה טבעי לחלוטין, עד כדי שלא ניתן כלל להבחין כי מדובר בשיניים מלאכותיות.

קצת על שתלים דנטליים
בשל הפופולריות של שתלים בקרב מטופלים, רופאי שיניים בכירים בארץ ובעולם עמלים קשה כדי לפתח מגוון רב של שיטות חדשניות שיאפשרו לכל אחד מאיתנו לזכות בשיניים מלאות.
ניקח לדוגמא את השתלים הדנטליים, שהם נחשבים לפופולריים בשוק וזאת לאור יתרונותיהם הרבים.
שתלים הם למעשה ברגים העשויים ממתכת חזקה העונה לשם טיטניום, אותם מבריגים רופאי השיניים בעזרת בורג מיוחד המחובר לשתל במקום שורשי השן החזקים, שהרי יש צורך בתמיכה מלאה לשן ורק בורג יוכל להיות תחליף נהדר לשורשי השן.
את השתלים הללו מבריגים באמצעות הברגה פנימית וחיצונית בצורה חזקה, כך שהברגים יחזיקו היטב את השתל.
השתלים עצמם לרוב מצופים בחומר קלציום שתפקידו להעניק לשן חספוס מיטבי שיאפשר לשתל להיתפס בצורה יציבה במקום השן החסרה.
מובן שניתן למצוא שיטות נוספות להשתלות שיניים, חלקם אפילו חדשניות ממש כגון – שתלים מוטים, שזוהי טכניקה חדשנית שבה מחדירים את השתלים בצורה שאינה ישרה, כך שהשתלים אינם נוגעים בסינוס ולא נדרש לבצע ניתוח להרמת סינוס טרם ביצוע הטיפול.
כמו כן, ישנן שיטות נוספות שאותם מתאימים רופאי השיניים למטופלים על פי סוג השיניים ועל פי המבנה שלהם.

עיצוב וגווני השיניים
מכיוון שהשתלות שיניים הם עניין אסתטי לכל דבר, כל מטופל יכול לבחור את עיצוב השן הרצוי ואת הגוון המתאים לו, כך שהשיניים יהיו זהות למקור ויהיו ממש במראה טבעי לחלוטין.
כמו כן, את העיצוב עצמו של השן ניתן לבחור באופן חופשי, בצורה שהשן תהיה זהה לשאר השיניים בפה ואפילו ניתן לבצע הלבנת שיניים טרם הטיפול, כך שכל השיניים בפה כולל השתלים יהיו באותו גוון בדיוק.

סגור לתגובות.